« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
U sklopu nastavne cjeline More, u prirodi šestog razreda, učenici 6a posjetili su plažu Borik kako bi na terenskoj nastavi upoznali primorske i morske organizme.
Zadatak je bio sakupiti što više organizama koje možemo naći na plaži i utvrditi koliko je plaža Borik bogata bioraznolikošću, a rezultat prikazati izradom plakata.
Ali, to nije bilo sve. Kako smo mi GLOBE škola, učenici su primjenili i neke GLOBE protokole pa su izmjerili pH, temperaturu i prozirnost mora, te odredili količine kisika, nitrata i nitrita u moru.
Također, po GLOBE protokolu za biometriju su izmjerili klinometrom visinu spasilačke kučice na plaži Borik.