preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zadarski otoci Zadar

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 5. 2011.

Ukupno: 389884
Ovaj mjesec: 2192
Ovaj tjedan: 945
Danas: 24
Školski list

Prvi broj školskog lista OZ izašao je u rujnu 2015.

Tražilica
Kalendar
« Listopad 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Anketa
Kako vam se sviđa web www.skole.hr?




 

REPUBLIKA HRVATSKA

OSNOVNA ŠKOLA ZADARSKI OTOCI-ZADAR

ZADAR, Trg Damira Tomljanovića Gavrana 2

Zadar, 5.listopada 2018. godine

 

JAVNI POZIV NA DOSTAVU PONUDE

Naručitelj, Osnovna škola Zadarski otoci-Zadar, na temelju Godišnjeg plana i programa rada škole za školsku godinu 2018./2019., Školskog kurikuluma za školsku godinu 2018./2019. te članka 13. Pravilnika o izvođenju izleta i ekskurzija upućuje javni poziv za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave.

 1. OPIS

 Višednevna ekskurzija učenika šestih i sedmih razreda ( broj ponude: 4 - 2018)

-        Obrasci svih poziva za organizaciju izvanučionične nastave nalaze se u prilogu Javnog poziva

 2. UVJETI

Ponudu na javni poziv može dostaviti turistička agencija, odnosno druga fizička ili pravna osoba (u daljem tekstu: ponuditelj) koja za takve usluge ispunjava uvjete određene propisima koji uređuju pružanje usluga u turizmu ili posebnim propisima.

Mjesto dostave ponuda: Osnovna škola Zadarski otoci-Zadar, Trg Damira Tomljanovića Gavrana 2, a za ponudu br. 4 - 2018 na adresu OŠ Zadarski otoci, Trg Damira Tomljanovića Gavrana 2, Zadar

Ponuditelj se može javiti za realizaciju jedne ili više odnosno svih traženih ponuda školske ustanove OŠ Zadarski otoci s brojem ponude na obrascu.

U slučaju da se ponuditelj javlja na više ponuda, posebne omotnice može dostaviti u jednoj omotnici s naznakom »Javni poziv – ne otvaraj« s brojevima svih ponuda.

Kriterij odabira ponude: najpovoljnija ponuda

Na javni poziv ne može se javiti ponuditelj koji je radnik školske ustanove OŠ Zadarski otoci ili član njegove uže obitelji ili kod kojeg je za turističkog pratitelja ili vodiča angažiran djelatnik školske ustanove OŠ Zadarski otoci.

Ponude će razmatrati Povjerenstvo imenovano od strane školske ustanove.

Rezultati odabira ponude objavljuju se na internetskim stranicama školske ustanove.

 

3. NAČIN  I ROK DOSTAVLJANJA PONUDE

Ponuditelj je obvezan dostaviti ponude preporučenom poštanskom pošiljkom ili osobno na adresu naručitelja, do roka naznačenog u obrascu, u zatvorenoj omotnici s naznakom »Javni poziv – ne otvaraj« i brojem ponude.

      Osnovna škola Zadarski otoci-Zadar

      Trg Damira Tomljanovića Gavrana 2

      23 000  Zadar

      „Javni poziv – ne otvaraj'' – 'broj ponude'

 

 rok za dostavu ponude: 19. listopada 2018. godine do 14 sati.

kontakt osoba : Davor Barić, tel: 099/4323-499; e-mail: ured@os-zadarski-otoci-zd.skole.hr

 

4. OBJAVLJENO NA WEB STRANICI NARUČITELJA: 5. listopada 2018.

 

 

 

REPUBLIKA HRVATSKA

OSNOVNA ŠKOLA ZADARSKI OTOCI-ZADAR

ZADAR, Trg Damira Tomljanovića Gavrana 2

Zadar, 11.lipnja 2018. godine

 

JAVNI POZIV NA DOSTAVU PONUDE

Naručitelj, Osnovna škola Zadarski otoci-Zadar, na temelju Godišnjeg plana i programa rada škole za školsku godinu 2018./2019., Školskog kurikuluma za školsku godinu 2018./2019. te članka 13. Pravilnika o izvođenju izleta i ekskurzija upućuje javni poziv za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave.

 1. OPIS

 Višednevna ekskurzija učenika osmih razreda ( broj ponude: 3 - 2018)

-        Obrasci svih poziva za organizaciju izvanučionične nastave nalaze se u prilogu Javnog poziva

 2. UVJETI

Ponudu na javni poziv može dostaviti turistička agencija, odnosno druga fizička ili pravna osoba (u daljem tekstu: ponuditelj) koja za takve usluge ispunjava uvjete određene propisima koji uređuju pružanje usluga u turizmu ili posebnim propisima.

Mjesto dostave ponuda: Osnovna škola Zadarski otoci-Zadar, Trg Damira Tomljanovića Gavrana 2, a za ponudu br. 3 - 2018 na adresu OŠ Zadarski otoci, Trg Damira Tomljanovića Gavrana 2, Zadar

Ponuditelj se može javiti za realizaciju jedne ili više odnosno svih traženih ponuda školske ustanove OŠ Zadarski otoci s brojem ponude na obrascu.

U slučaju da se ponuditelj javlja na više ponuda, posebne omotnice može dostaviti u jednoj omotnici s naznakom »Javni poziv – ne otvaraj« s brojevima svih ponuda.

Kriterij odabira ponude: najpovoljnija ponuda

Na javni poziv ne može se javiti ponuditelj koji je radnik školske ustanove OŠ Zadarski otoci ili član njegove uže obitelji ili kod kojeg je za turističkog pratitelja ili vodiča angažiran djelatnik školske ustanove OŠ Zadarski otoci.

Ponude će razmatrati Povjerenstvo imenovano od strane školske ustanove.

Rezultati odabira ponude objavljuju se na internetskim stranicama školske ustanove.

 

3. NAČIN  I ROK DOSTAVLJANJA PONUDE

Ponuditelj je obvezan dostaviti ponude preporučenom poštanskom pošiljkom ili osobno na adresu naručitelja, do roka naznačenog u obrascu, u zatvorenoj omotnici s naznakom »Javni poziv – ne otvaraj« i brojem ponude.

      Osnovna škola Zadarski otoci-Zadar

      Trg Damira Tomljanovića Gavrana 2

      23 000  Zadar

      „Javni poziv – ne otvaraj'' – 'broj ponude'

 

 rok za dostavu ponude: 20. lipnja 2018. godine do 14 sati.

kontakt osoba : Davor Barić, tel: 099/4323-499; e-mail: ured@os-zadarski-otoci-zd.skole.hr

4. OBJAVLJENO NA WEB STRANICI NARUČITELJA: 11. lipnja 2018.

 

 

 

Osnovna škola Zadarski otoci-Zadar

Trg Damira Tomljanovića Gavrana 2

KLASA: 372-03/18-01/2

URBROJ: 2198/01-28-18-1

Zadar,  7. lipnja 2018. godine

 

Osnovna škole Zadarski otoci-Zadar objavljuje

 

JAVNI POZIV

za najam/zakup termina školske sportske dvorane i klasičnih učionica

Osnovne škole Zadarski otoci-Zadar

 

1. Predmet natječaja je najam/zakup školskog prostora –školske sportske dvorane (velika i mala dvorana) i klasičnih učionica.

2. Dvorana se iznajmljuje za sportske aktivnosti i druge programe koji se mogu provoditi u prostoru. Klasične učionice iznajmljuju se za  teorijsku nastavu.

3. Prostori pod 1. daju se u najam/zakup od 17. rujna 2018.

4. Dvorana se daje u najam/zakup u sljedećim terminima i to radnim danom (ponedjeljak-petak):

        Velika dvorana: od 19,30 do 22,30 sati

        Mala dvorana: od 18,30 do 22,30 sati.

  •         subotom i nedjeljom prema potrebi

     Klasična učionica iznajmljuje se kada u njima nema redovite nastave.

5. Minimalni iznos cijene za najamninu/zakup jednog sata (60) minuta dvorane iznosi:

5.1. velika sportska dvorana …………250,00  kuna/h (s korištenjem tuševa 300,00 kn/h)

5.2.  mala sportska dvorana …………100,00 kuna/h

5.5. klasične učionice za nastavu    …60,00 kuna/h

6. Međusobna prava i obveze između Škole i ponuđača uredit će se Ugovorom .

7. Ponudu mogu dostaviti fizičke i pravne osobe.Ponuda se dostavlja na priloženom obrascu - 'Obrazac_prijave_dvorana_2018_2019'

Ponuda mora sadržavati:

  1. Naziv, punu adresu, OIB, ime i prezime osobe za kontakt i telefonski broj ponuditelja
  2. Vrstu aktivnosti koju želi provoditi u unajmljenom prostoru
  3. Željeni termin i trajanje termina

8. Na Javni poziv zainteresirani subjekti mogu se javljati od 7. lipnja do 21. lipnja 2018. godine.

9. O odabiru ponuda ponuditelji će biti obaviješteni u roku od petnaest (15) dana nakon završetka Javnog poziva.

10. Ponude se dostavljaju na adresu škole: Osnovna škola Zadarski otoci-Zadar, Trg Damira Tomljanovića Gavrana 2, 23000 Zadar, s naznakom “Natječaj za najam/zakup školske sportske dvorane-NE OTVARAJ.“

 

                                                              Ravnatelj škole:

                                                                 Davor Barić

preskoči na navigaciju